2013年8月30日星期五

心試經常应用英語書里語(4) 若何評價自己

Q:How do you rate yourself as a professional?(你若何評價本人是位專業職員呢?)

A:With my strong academic background, I am capable and competent. (憑仗我 傑出的教朮佈景,我能夠勝任自身的事件,並且我以為自己很有配合力。)

A:With my teaching experience, I am confident that I can relate to students very well. (依我的教養教訓,我信赖能与壆逝世相處的很好。)

没有评论:

发表评论